Veckans schema

Måndag:
Frukost  - en äggvita + några minimorötter, ca 30 kcal
Lunch  - Tonfisksallad (tonfisk, grönsallad, lite gurka, någon minimorot, INGEN DRESSING), ca 140 kcal
Middag - Det som serveras, dock försöka äta ytterst lite.

Träning: Spinning + powerwalk. Ska dricka en muscle milk efter träningen också (100 kcal).  

Tisdag:
Exakt samma som måndag, förutom att jag ska köra kickboxning istället för spinning.

Onsdag:
Frukost: Två äggvitor + några minimorötter, ca 50 kcal
Lunch: Omelett
Middag: Det som serveras men äta LIIIIIIIITE (hur svårt kan det egentligen vara?)

Träning: Powerwalk + löpning
 
Torsdag:
Samma som måndag och tisdag. Träningen blir löpning och powerwalk.  

Fredag:
Samma som onsdag, dock spinning och powerwalk.

Om jag klarar den här veckan som planerat kommer jag garanterat att ha gått ner i vikt när veckan är slut. Mitt största problem är bara att jag småäter. Det kan vara allt från en pytteliten nöt till en liten äppelskiva - det är slut med det. Den här veckan ska jag inte göra det, och om jag gör det ska jag skriva upp det här i bloggen ( =kommer inte småäta för jag kommer störa mig på att skriva upp allt).

aaaaah, snygg snygg snygg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0