Varför äter man så himla mycket?

Idag var jag jätte nära på att hetsa efter att ha tagit en kaka och en glass. Gick och tog en dusch istället, sen gick allt över. Dock åt jag två mackor och lite mer glass några timmar senare. Fan va kass jag är. Sen har jag småätit hela dagen.
Träningen har gått bra dock, sprang vanliga rundan (en mil) och körde ca 25 min styrka nere i gymmet. Jag har sprungit över tre mil på tre dagar. Ni tycker säkert att jag är duktig som gjort det, men det är jag inte, för när jag tränar mycket blir min aptit 3728327 gånger större och jag äter heeeeela tiden.

Jag borde verkligen skärpa mig matmässigt. Träningsmässigt går det hur bra som helst just nu, men det där med maten. Senaste dagarna har jag försökt äta vanligt, verkligen försökt att få ett bra förhållande till mat - det är ju helt omöjligt för min del.
Nu ska jag skriva upp i min thinspobok VAD jag ska äta imorgon, sen ska jag kryssa av under dagen efter varje gång jag ätit. Ska se om det funkar. Borde snart tejpa igen munnen på mig själv om jag ska fortsätta äta såhär mycket.

Morgondagens träningsplan:
Spinning
Powerwalk (en mil)
Styrketräning på kvällen (så jag inte sitter hemma o käkar glass)

Nu måste jag bara planera maten... fuck.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skulle också vilja äta normalt egentligen. Varken för mycket, eller för lite. Skulle inte vilja behöva tänka på mathelvetet.



Har du någon form av bulimi?

2010-04-30 @ 11:37:55
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0