Vanlig tränings/matdag

De senaste veckorna har det hänt en massa saker vilket har gjort att min träning helt har upphört, tyvärr! Jag har varit sjuk en massa gånger och resor har kommit emellan osv.
Men låt oss spola tillbaka tiden en månad, då såg mina dagar ut såhär:

Svart kaffe
1h 30min powerwalk

Frukost: Ett kokt ägg, då jag bara åt äggvitan (sjukt mkt kalorier i äggulan, tjejer ät INTE äggulan)

Gym: Springa på löpband i 60min, crosstrainer 30min, och ibland lite styrka efter det.

Lunch: Soppa

Middag: Lax och ris (liten portion)

Nu undrar ni såklart hur jag kunde hålla vikten upp om jag tränade såhär mycket? Under de dagar som jag tränade och åt rätt gick jag ner i vikt MEN sen kom dagar då jag fullständigt failade och hetsade. Ångesten blev total och ibland spydde jag upp allt. Har lovat mig själv att aldrig spy igen, jag har spytt för mycket.
En gång spydde jag upp allt jag hetsätit, dagen efter vart jag magsjuk och de jag spydde då var blod. Jag hade alltså försökt självmant att spy så hårt som dagen innan att magen tagit stryk och spydde blod när jag verkligen spydde. Det blev droppen för mig. Aldrig mer! Att spy är fegt, hellre tar jag mitt straff och går upp ett kilo efter hetsning än att spy. Det gör mig bara mer ätstörd...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0