Thinspo-häfte

Jag har ett thinspo-häfte som jag brukar kolla i lite då och då. Jag gjorde häftet i somras och la in en massa bilder på Carolina Gynning (älskar hennes kropp, och jag älskar att hon har kämpat sig smal). Sen la jag också in en massa bilder på mina kompisar som gått upp jätte mkt i vikt, lite som ett skräckexempel.
I somras fick jag också en massa kommentarer av folk som sa att jag gått ner i vikt, vissa sa att jag hade gått ner för mycket (???) osv, dom tillfällen skrev jag också upp i häftet. Så fort jag blev sugen på något kollade jag i mitt thinspo-häfte, och helt plötsligt var jag inte sugen på något längre! Hur bra som helst.

Idag ska jag faktiskt göra om de häftet till en bok. Är det någon av er som har ett thinspo-häfte? Thinspo-bok?

Idag är det bra väder, så jag ska ut och springa sen ska jag ut och gå. Ska äta minimalt med mat (har dock inte planerat än vad jag ska äta, hatar att ha det oklart för jag brukar alltid planera mina dagar i förskott).

Talk to you later guuuys! Stay strong

Älskar hennes smala ansikte och kinder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0