Pepp pepp pepp

Hann aldrig uppdatera igår då jag var skit trött och somnade på två röda. Gårdagen gick bra i alla fall, var ute och sprang samma runda igen och det gick betydligt bättre den här gången. Matintaget vart bra också, ångrar mig att jag åt så mycket av lunchen (tacosallad) men jag lämnade i alla fall en jätte stor portion på tallriken när jag gick därifrån. Sånt peppar mig! (Alla andra slickade rent sina tallrikar i stort sett).

Ska snart äta frukost (2 äggvitor och en liten bit morot), fan va trött jag är på att äta den frukosten men den gör dock susen. Det har gått jätte bra för mig viktmässigt när jag börjat dagen på de sättet. Sen blir det pilates idag, spännande.

Jag är verkligen så jävla pepp att gå ner i vikt nu, har redan gått ner något kilo på typ två dagar och mer ska det bli! Vill inte väga mig varje dag för jag är så trött på siffrorna på vågen men jag har ett mål och dit SKA jag! Skäms så himla mycket för min vikt just nu så jag vill helst inte skriva ut den, fast jag kanske borde göra det och uppdatera er om hur det tickar neråt? Vad tycker ni? För neråt kommer det ticka, jag lovar er!

Förstå va skönt att kunna sitta sådär och ha NOLL bilringar!


Kommentarer
Postat av: cherry

Det är alltid roligt att läsa om andras viktnedgång och man blir peppad själv när det går bra för andra! Men du bestämmer helt själv vad du vill göra :)



ÅÅH SNYGGVE!

2010-04-21 @ 16:28:36
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0