Om mig

Sen sommaren 2009 har jag varit ätstörd. Jag rasade 10 kg i vikt och jag var på god väg neråt. Min aptit för mat försvann och jag blev otroligt fixerad över min vikt och mitt utseende.
Jag trodde aldrig att jag kunde bli en av "de smala", men uppenbarligen kunde jag det. Hösten 2009 fick mitt liv en hel omvändning och jag lovade mig själv att börja äta normalt igen.
Månaderna har gått och kilona är tillbaka, dock inte på samma sätt som förut. Sen i höstas har varenda litet gram av fett riktigt svidit till i hjärtat. Jag har svält mig själv, för att några dagar senare totalt misslyckats och hetsätit - det är så som mina kilon har kommit tillbaka. Från att ha kommit in i en period där jag nästan varit rädd för mat, hatat mat, maten gjorde mig fet - till att slänga i mig ALLT som finns i kylskåpet utan ens känna smaken av maten.

Nu är jag trött på de förhållandet jag har haft till mat de senaste månaderna. Jag ska gå ner 10 kg, men det är en lång väg och jag hoppas att vi kan stötta varandra. Jag är redo, är du?


Kommentarer
Postat av: M

Nu kör vi!!!!!!

2010-04-19 @ 01:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0