I need some help

Jag behöver hjälp med en sak, imorgon jag vara ledig hela dagen och jag vill absolut inte vara hemma (speciellt på eftermiddagen/kvällen). Det här betyder att jag kan bestämma helt och hållet vad jag ska äta och hur jag ska träna. Jag funderar verkligen på VAD jag ska göra imorgon och VAD jag ska äta. Om jag är med mina kompisar riskerar jag att äta (för dom äter hela tiden). Jag funderar på att åka iväg och shoppa hela kvällen (inte för att köpa kläder utan för att hålla mig sysselsatt). Men sen kommer ett problem - vad ska jag äta? Jag kommer aldrig kunna skippa äta totalt, men vad tror ni om att ta en muscle milk (100 kcal) och nöja mig med det?

Kompisar, jag behöver tips. Vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Brukar först sova ganska länge, sedan tar jag en lång promenad eller tränar hårt på gymmet. Då är man peppad hela dan och riskerar inte att hetsäta el bli för lat. Bruka äta så lite som det går, t ex. ett äpple efter träningen och en till frukt på kvällen, funlight och the + massa vatten :) Bukar ta en promenad senare också.

Din dag låter bra! ofta behöver man nåt att tugga på, annars hetsäter man lättare eller jag gör det iaf. Lycka till, det kommer gå hur bra som helst :) håll dig sysselsatt!

2010-04-21 @ 17:18:40
Postat av: Anonym

Sv: Åh tack Caroline för dina tips, det låter as bra. Jag har bestämt mig för att dra till gymmet på morgonen, sen ska jag ut på en lång promenad efter de, sen ska jag nog tvätta bilen (de är ju rätt bra träning haha), sen ska jag duscha och fixa mig, efter de drar jag iväg och shoppar. Sen har ju nästan hela dagen gått och då kommer jag vara trött och dra hem och sova! :D

2010-04-21 @ 18:54:10
URL: http://jagharmakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0