fredag

Idag hände något som absolut inte får hända - jag tappade kontrollen. Vaknade och var jätte hungrig, bestämde mig för vad jag skulle äta till frukost (äggen var slut). Jag åt gröt, sen tog jag en macka, sen en macka till, sen ett äpple, sen lite flingor, sen pannkakor (!!!!!!!!) och sen glass (!!!!!!!!?????!!!!!?????!!!!!).
Har ni hetsat vid frukosten någon gång? Jag har gjort de en gång förut och de är tusen ggr bättre att göra de på morgonen än på kvällen (även fast hela dagen känns förstörd).
Jag fick sjuk ångest och fick sedan ännu mer ångest när jag såg att spinningen började om 30 min. Jag drog i alla fall till spinningen och fan va kul det var! Jag ångrar så djupt att jag åt så mkt till frukost men nu är jag äckligt taggad på att gå ner i vikt. Man kanske borde börja med abc? Är någon på?

Känner mig fortfarande vidrigt mätt efter frullen, därför har jag bestämt mig för muscle milk både till lunch och middag!
Förresten, om någon vill maila mig så når ni mig på [email protected] . Nyfiken på att höra era historier :) Gör INTE samma misstag som jag gjorde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0