Don't give up

Har precis varit på någon slags aerobics/pilates/kordination/styrka klass på gymmet (dom kallar klassen flex). Jag är en sån tjej som aldrig dansar nykter, jag har NOLL taktkänsla eller kordinationsförmåga. Har spelat fotboll och innebandy hela mitt liv, har alltid gillar att springa och kondition har alltid varit min grej. Att dansa och göra en massa tjejsaker har aldrig varit mig grej, jag var alltid den tjejen som spelade fotboll med killarna osv.
Och jag måste erkänna att jag aldrig har satt min fot på en aerobicsklass för att jag är rädd för att göra bort mig, jag HATAR att vara nybörjare. Att vara nybörjare i någonslags aerobics går ju emot alla mina principer.
MEN, nu har jag provat på det och vet ni? Jag sög! Surprise!
Dock tänker jag fortsätta gå dit, jag kan ju inte gå dit och vara dålig och sen sluta gå. Man kommer ju inte direkt bli sämre om man går, tvärtom - jag kommer komma i så jävla bra form. Så en gång i veckan ska jag gå den där jäkla flex-klassen och göra bort mig.
Tjejer, om ni blir trötta på gymmet och känner för att ge upp (eller vad som helst), tänk på mig då. Tänk er en blond tjej jätte förvirrad och utklassad bland alla morsor... Då kommer ni inte ge upp!

Det är faktiskt inte gratis att få sådär tight kropp (dock vill jag vara smalare, men gillar tight-heten eller vad man kallar det)

Kommentarer
Postat av: b

Jag kan lova att mina taktkänsla är precis lika dålig, jag kan verkligen inte dansa eller få till rörelser till musik. Hemsk dålig, vill inte veta hur jag ser ut haha:-]

2010-04-22 @ 19:35:31
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Solen

HAHA! Låter som mig! Både med håret och på ett aerobicspass :b

2010-04-22 @ 20:03:54
URL: http://matfixerad.blogg.se/
Postat av: Ellis

Sv: Eller hur!! Det är ju inte alls långt kvar tills bikinisäsongen är fullt igång, känns både ångestladdat & peppande haha. Nu är det bara kämpakämpakämpa som gäller! :)

2010-04-22 @ 23:35:26
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0